poniedziałek, 11 września 2017

Moje pierwsze stemple :D

Będąc w czerwcu w Krakowie, zdybałam  sklep z artykułami ze scrapbookingu. Możecie wyobrazić sobie moją minę, gdy tam weszłam! Oczywiście była to wizyta nieplanowana, więc za dużo kupić nie mogłam. Skusiłam na pierwszy w moim życiu zestaw akrylowych stempli i niebieski tusz z Latarni Morskiej. Od razu wyszukałam w Internecie instrukcji stemplowania, ale długo nie miałam pomysłu, jak użyć ten wzór. A tu wczoraj przypomniało mi się o karteczkach u Ani, gdzie jedna ma być w stylu C&S. No i takowa praca minimalistyczna powstała 😉
Jest nieźle, bo odbitka wyszła prawie idealnie już za trzecim podejściem! 😄 A jak Wy? Używacie stempli? Jakieś rady? Poczytam sobie co u Was słychać i wracam do zajęć. Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
                                                                                                                          Ann




12 komentarzy:

  1. Rzadko używam stempli niestety. Mam ich kilka ale podobnie jak Ty nie bardzo mam pomysł na ich zastosowanie. Ten z ptaszkami jest uroczy, idealny na taką minimalistyczną kartkę. Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ma się jakiś nietypowy wzór stempla, to faktycznie jest trudniej go dopasować do kartki niż np. wzór serca, choinki. Możesz spróbować użyć ich do tła albo samodzielne wyeksponować, chociaż to już trudniejsze. Dziękuję za miłe słowa i Tobie również życzę dobrego tygodnia! 😊

      Usuń
  2. Pięknie prezentuje się Twoja karteczka C&S.
    Ja jeszcze nie bawiłam się stempelkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Może jeszcze nie próbowałaś zabawy ze stempelkami, ale może kiedyś? Mi się to bardzo spodobało i myślę, że zacznę w nie inwestować!

      Usuń
  3. Karteczka wyszła świetna! A co do stempli - uwielbiam z nimi pracować! I wciąż kupuję nowe - ciężko im się oprzeć (sądzę, że to już uzależnienie :P).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma chyba takie robótkowe uzależnienia 😉 Dziękuję za miłą opinię!

      Usuń
  4. Bardzo lubiłam kiedyś stempelki,miałam ich dużo,twoja praca jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna karteczka! U mnie stemple sa rzadko chyba ze jako napisy, z innych mam tylko sniezynke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Chciałabym mieć takie w formie napisów - moje pismo nie raz zepsuło ostateczny wygląd kartki :/

      Usuń
  6. Super Ci wyszło i stemplowanie i karteczka :)

    OdpowiedzUsuń