środa, 31 maja 2017

Debiut

Dobry wieczór wszystkim! Koniec miesiąca, więc pokazuję karteczki przygotowane na zabawę u Ani (dziękuję Aniu,  post został edytowany, udało się naprawić błędy i zdjęcia :). W maju inspirowała nas Ania (Nawanna), a oto jej pomysły:


Moje kartki majowe 
Okolicznościowa (u mnie z okazji narodzin dziecka) z nutkami

  


Bożonarodzeniowa z  bombką


Komunijna z modlitewnikiem


Kolaż:


Pierwszy raz robiłam kartkę z okazji narodzin dziecka. Zresztą, na I Komunię zrobiłam drugi raz dopiero ;) To mój taki mały debiut. Jestem zadowolona z pierwszej kartki, ale nieszczególnie podoba mi się bożonarodzeniowa. A co Wy sądzicie? Idę zobaczyć, co u Was nowego i życzę miłego, zbliżającego się weekendu.
                                                                                                                   Ann

14 komentarzy:

  1. Jak masz problem z dodaniem zdjęć prześlij mi je na maila anniwa59@gmail.com , zrobię sobie z nich kolaż i wrzucę do podsumowania. Wybaczać nie mam czego , kartki robisz przecież dla siebie a nie dla mnie , ja je tylko pokazuję światu :-) . Dziś kończę podsumowanie , więc jak do wieczora nie dodasz karteczek biorę tylko te dwie.
    Ptaszyna z nutkami super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za wyrozumiałość, wpis właśnie ratuję :) Mam nadzieję, że uda się teraz dobrze wszystko i zdjęcia dotrą. O i dziękuję za pochwałę :D

      Usuń
  2. cudne karteczki :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze karteczki! Szczególnie urzekła mnie ta z ptaszkami dla maluszka - znakomity pomysł.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i witam wśród obserwatorów.
    Miłego weekendu Ann!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa 😊 Ja również Cię witam w moich skromnych progach!

      Usuń
  4. Sliczne karteczki, a pierwsza z ptaszkiem przeurocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jetem pewna że kolejne próby kartkowania na pewno dadzą Ci jeszcze więcej radości :D
    Dziękuję że bawisz sie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak spojrzę na moje pierwsze kartki...to tragedia tobie jak na początek ślicznie wyszły potem będzie coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu 😊 Naprawdę, chciałabym umieć tworzyć tak bogate i piękne arcydzieła... ale to jeszcze sporo pracy przede mną!

      Usuń
  7. Super ze dołączyłaś do zabawy!!! Miłego i owocnego tworzenia zycze:):):)

    OdpowiedzUsuń