środa, 17 maja 2017

Moje małe bazgroły

Dobry wieczór Kochane! Słońce wreszcie się pokazało! 😃 Ja się bardzo cieszę, wreszcie można jeździć na rowerze i nie trzeba o 10.00 rano zapalać światła, hehe. A dzisiaj prezentuję Wam nowo powstałe zakładki. Pierwsza, z piórkiem, idzie na zabawę u Magos ( link z boku). W maju była do zrobienia zakładka z piórkiem.
Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze! 😊

                                                                                                             Ann




14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zakładki,ostatnio bardzo dużo czytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też lubię dużo czytać, niestety czas nie zawsze pozwala :/

      Usuń
  2. Fajne zakładki :) Nie wiem czemu, male jeszcze sobie nigdy żadnej nie zrobiłam, zawsze korzystam z jakiegoś skrawka papieru ;) Trzeba coś z tym będzie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja zaczęłam niedawno robić zakładki, więc są na razie bardzo proste. Stwierdziłam, że w domu się przydadzą, bo przeglądając starsze książki, natrafiłam nieraz na sreberko po czekoladzie czy bilet tramwajowy :D

      Usuń
  3. Piękne obie ,z odrobiną przewagi piórkowej :-D Z racji czerwieni ,bo ja ciągle zapodziewam zakładki a takiej energetycznej nie sposób przegapić :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Zawsze kochałam niebieski i raczej się to nie zmieni, ale ostatnio bardzo lubię też czerwień. A że taka bardziej się rzuca w oczy, to mogę zabierać ją wszędzie ze sobą i jej nie zgubię ;)

      Usuń