niedziela, 10 maja 2020

Scrapbooking... i ja

Witajcie! Jak na ostatni czas to miałam tydzień pełen wrażeń. Zaczęło się międzynarodowym dniem scrapbookingu w zeszłą sobotę. Miał być zlot w Katowicach, niestety się nie udało. Chociaż obejrzałam kilka tutoriali czy filmików, to nie to samo co spotkać się w rzeczywistości z ludźmi, którzy dzielą Twoją pasję. Co ciekawe, następne dni też upłynęły mi pod znakiem hobby, kartek i papieru. Wszystko za sprawą małego kursu na Instagramie, w którym biorę udział (na pasku bocznym odnośnik do mojego profilu jakby ktoś chciał, tam informacja o kursie). Prowadząca, Magda, pokazuje nam, jak rozwinąć swoje konto w tej aplikacji, ale także, co bardzo mi się spodobało, jak dobrze fotografować swoje prace. Już kilkakrotnie wspominałam Wam, że chcę nieco poprawić jakość zdjęć. Efektem porad Magdy są dzisiejsze obrazy. Mam nadzieję, że zauważycie choć minimalną poprawę, hehe. Co poza tym? Niewiele się dzieje. Mogę tylko wreszcie, z czystym sumieniem powiedzieć, że uczę się, powtórki robię. W końcu to w zasadzie ostatni dzwonek...
Dzisiejsza kartka to trochę sprawdzian. I dla moich umiejętności robótkowych, i fotograficznych. Staram się poprawić także same moje prace, by przyciągały oko, ale przede wszystkim, żebym wreszcie była sama zadowolona z efektu ;) Pracę posyłam TUTAJ na wyzwanie. Dodatkowo użyłam SnipArtowej tekturki - warstwowej ramki STĄD.
Jakiś taki melancholijny mi się ten wieczór zrobił. A nie ma co narzekać, wszędzie przepiękna wiosna, zielono wokoło. Mogłabym jeść oczami. Ach, kooocham wiosnę.
Dziękuję Wam kochani za przemiłe komentarze, za każde pozostawione słowo i radę. Posłucham Cię Aniu, i dodam stronę z kontaktem, tylko ogarnę kurs. Niestety, to wymaga siedzenia nieco przed ekran smartfonu, a moje oczy wybitnie nie lubią się z ekranami. (No i znowu się rozpisałam, oj.) Słonecznej niedzieli i dobrego tygodnia Wam życzę!

                                                                                                Ann





18 komentarzy:

  1. Cudowna praca:)Niezwykle ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, przepiękna praca. Kwiatowa kompozycja jest idealna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ta kwiatowa kompozycja jest bardzo radosna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja na Twojej karteczce! zasyłam pozdrowienia 🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta karteczka jest piękna !wszystko w niej dopracowalas perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. So delicate! Thank you for joining Snip Art May challenge !

    OdpowiedzUsuń