sobota, 29 lutego 2020

Taka jakaś niesprecyzowana

Witajcie! Miała być wielkanocna karteczka, bo zajączek. A tu wyszła taka zielonawa, wiosenna. Może i tak się komuś spodoba? Listki i grafika z kolekcji od Mintay Papers.
Skromnie dzisiaj, oszczędnie też w słowach moi Drodzy. Doskonale wiecie, im człowiek starszy, tym czasu ma mniej. A przynajmniej tak nam się wydaje. No i ja ostatnio może czasu mam tyle samo, ale chyba zmienił stan skupienia na ciekły, bo przelewa mi się przez palce. A matura-bzdura już tuż-tuż! Dziękuję Wam z całego serca Kochani za ciepłe słowa, miłe komentarze, odwiedziny, a także za to, że jesteście 😊 Miłej niedzieli i słonecznego tygodnia!

                                                                                                       Ann



24 komentarze:

  1. Karteczka wyszła naprawdę bardzo ładnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka. Jest wielkanoc i jeet wiosna bo to ten czas. Mi sie bardzo podoba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, radosna kartka!
    I u mojej córci matura, więc trzymam za Was kciuki :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko! Też trzymam za Twoją córkę kciuki, obydwie damy radę!😃

      Usuń
  4. Wow!! que tarjeta tan linda! tan preciosa en todos sus detalles!!

    Besotes y abrazos!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka grafika i wiosenne detale daly piękny efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna karteczka, ciężko mi zrozumieć, dlaczego niesprecyzowana :D ojj, najgorszy stres przed maturą, potem to już tlyko z górki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby z górki! Bo jeszcze na studia muszą przyjąć hehe. Dziękuję!😊

      Usuń
  7. Cudny ten zajączek i bardzo udana karteczka. Powodzenia na maturze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna jest ta karteczka, ja kocham takie "klimaty" więc bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna świąteczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka...ogromnie mi się podoba kompozycja:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola !!!
    Hermoso y dulce diseño, el de tu tarjeta.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń