sobota, 25 stycznia 2020

Niezapomniana noc

No i się doczekałam kochani. Witajcie! Tak jak obiecałam, dzisiaj krótka relacja ze studniówki. Nie sądziłam, że będzie tak udana, że ja i moi przyjaciele będziemy się tak wspaniale bawić. Jak zaczęliśmy przed osiemnastą, tak jeszcze o czwartej nad ranem nie chcieliśmy schodzić z parkietu! Zdradzę Wam, bo wręcz muszę to zaznaczyć, że taniec z moim chłopakiem jest jak magia. Czy ktoś z Was oglądał może film "Śpiąca królewna", produkcji Disney'a? Jest tam taka scena na sam koniec, jak królewna tańczy ze swoim księciem pośród chmur. Wiecie co? Czułam się d o k ł a d n i e tak samo! To niesamowite uczucie, gdy trzymając się za ręce, para daje się porwać muzyce i wręcz unosi do gwiazd....
Mój rocznik liczy niewiele osób, około czterdziestu, do tego kilkanaście osób towarzyszących i kilkoro nauczycieli. Stąd przydzielono nam nie za dużą, ale piękną salę, gdzie po tradycyjnym polonezie bawiliśmy się do rana. Ale ja będę tęsknić za próbami i tym całym przygotowywaniem... Przed balem wszyscy panikują, czy na pewno się uda, skąd sukienkę wziąć, garnitur, czy buty pasują, czy zdążymy program artystyczny przygotować? Koniec końców wszystko i tak się jakoś udaje, zdarzają się drobne wpadki, które potem wywołują tak naprawdę uśmiech na twarzy. Ja miałam taką samą sukienkę jak rówieśniczka na przykład. W pierwszej chwili gdzieś tam było nam szkoda, ale szybko obie o tym zapomniałyśmy, zresztą mało kto to zauważył. Co najbardziej zapamiętam? Wspólne wygłupy i popisy podczas tańca. No i przede wszystkim to, jak mój kochany na mnie patrzył... 💙
Ja sama miałam niewielki udział w bezpośrednich przygotowaniach do studniówki, ale nie byłabym sobą, jakbym czegoś nie zmajstrowała. Wpadłam na pomysł bukiecika dla mnie i butonierki dla mojego partnera. Sama frajda, bo oczywiście foamiran i nożyczki poszły w ruch. Do tego pozłociłam złotą farbą i jej! całość ślicznie się mieniła. Ozdoby, które przygotowałam posyłam na wyzwanie TUTAJ, w końcu to element stroju na imprezę 😄
Nie myślałam, że tak dobrze zapamiętam studniówkę, a tym bardziej, że będzie mi tak szkoda, że mam ją tylko raz! Nic no, będą następne warte zapamiętania wydarzenia w życiu. Jutro kończą się u nas ferie, znowu wracamy do codziennego rytmu. Teraz w sumie ostatnia, choć długa prosta przed egzaminami. Cała rzecz w rym, żeby umieć wszystko ze soba pogodzić: naukę, hobby, czas z rodziną, przyjemne z pożytecznym. Trzymajcie kciuki, żeby był zapał 😉 Chcę też wreszcie zajrzec do Was, popatrzeć, co też pięknego tworzycie. Mi jakoś wena kartkowa opadła, ale gdzieś mi chodzi LO po głowie... Wszystko w swoim czasie, tym, co dotrwali do końca posta bardzo dziękuję. Także dziękuję jak zawsze za Wasze odwiedziny i słowa. Wszystkiego dobrego moi drodzy!

                                                            Ann


💙

  


36 komentarzy:

  1. Aniu przepięknie wyglądacie razem :) wspomnienia zostana na zawsze, najwazniejsze że będą to miłe wspomnienia :) wspaniłe ozdoby zrobiłas dla Was, nie zwiedną, zostaw sobie na pamiatke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już schowane, będą na pamiątkę, a może się kiedyś jeszcze przydadzą? Dziękuję bardzo Kochana! ☺️

      Usuń
  2. Ozdoby jak z amerykańskiego filmu super. Teraz przed Tobą matura ważny egzamin w życiu podobno to egzamin dojrzałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądacie razem.:) Wykonane przez Ciebie Aniu ozdoby są cudne i niepowtarzalne. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna para. Ozdoby śliczne. Powodzenia na maturze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna pamiątka będzie, super :) powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądacie, tacy młodzi i radośni, echh...
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna z Ws para, najważniejsze sie dobrze bawiliście, a wspomnienia pozostaną na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, że studniówka się udała i fajnie się bawiliście!
    Będzie co wspominać :-)
    No i pięknie wyglądaliście!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Studniówka to niesamowite przeżycie, które na pewno zapamiętasz na długie lata. Wyglądacie z partnerem cudownie :) Bukieciki to fantastyczny dodatek do całości. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w tym ostatnim semestrze szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja Droga, tak mi miło się zrobiło 😊

      Usuń
  10. Super, że Twoja studniówka była bardzo udana :) Fajnie wyglądacie!
    Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ten cudowny czas ;) przepiękny dodatek stworzyłaś;) ach I och ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale uroczy ten bukiecik. Miło, że zostały takie wyjątkowe wspomnienia :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja studniówka już ponad rok za mną, a do dziś wzbudza mnóstwo uśmiechu i miłych wspomnień. Pięknie razem wyglądacie, cieszę się, że zabawa udała się. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudownie, że ciągle ją tak dobrze wspominasz. Dziękuję Max 😊

      Usuń
  14. Ale pięknie to wymyśliłaś i wszystko super opisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądacie :-) Najważniejsze, że wspaniale się razem bawiliście, później będą kolejne ważne wydarzenia warte zapamiętania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewinko. 😊 Masz rację, zabawa była super.

      Usuń
  16. Piękne i niezapomniane przeżycia ! A wy wyglądacie pięknie i tak młodo🥰 no i oczywiście śliczne detale w postaci bukiecikow🌺

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądaxie razem. Piękne ozdoby zrobiłaś. Najważniejsze że imprezka sie udała i że masz takiego znakomitego partnera na parkiecie bo to też ważne.
    Mój mąż jak poznaliśmy sie nie umiał wogóle tańczyć i zarówno jego studniówka i moja bo razem byliśmy już ze soba była takim średnim dreptaniem haha a ja uwielbiam tańczyć. Ale jakoś jego nie umiałam nauczyć,trudny przypadek hihi. Dopiero teraz po kilunastu latach bycia ze soba moge powiedziex że załapał dryg choć to nie do końca jak bym chciała. Ale i tak studniówke wspominam mile bo to było spotkanie całej klasy na luzie, dużo śmiechu, żartów itp.😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe wspomnienia Kochana! Dziękuję Ci bardzo 🤗 My dopiero uczymy się tańczyć, tak tylko okazyjnie. Ale jest w tym coś magicznego, romantycznego. Miło mi, że podzieliłaś się wspomnieniami 😊

      Usuń
  18. Urocza z Was para:) widzisz, jak to roznie jest ze studniówkami, moja to najgorszy dzien w moim dotychczasowym życiu ale teraz opowiadam o tym ze śmiechem bo coz zrobic :) ciesze sie ze Wy sie dobrze bawiliscie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bywa i tak, jedne wspomnienia ze szkoły cudowne, inne może niefajne... Ale po latach i tak często wspomnimy to ze śmiechem 😉 Dziękuję pięknie moja droga! 😊

      Usuń