środa, 26 czerwca 2019

Prymicyjna

Chyba to się tak mówi... Mam zaległe kartki do publikacji, zamiast wstawiać je tu, to tworzę następne. Ta dosyć prosta, z religijnym motywem. Podobało mi się zadanie zrobienia takiej kartki, było to dla mnie nowe wyzwanie. Pomysł z krzyżem w tle wydał mi się interesujący i nietuzinkowy. Co o nim sądzicie?
Uff. Jest dzisiaj (bądź było) podobno apogeum tej fali upałów, ale u mnie w domu wszyscy padają. Cały dzień rolety spuszczone, żeby tylko palące promienie słońca się nie wdarły do środka. Mimo to ukrop niemalże nie do zniesienia. Powietrze jakby w miejscu stało. Jedna, wielka, gęsta zupa. Żyjecie jeszcze moje drogie?
                                                                                                   Ann


18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. Masz talent kochana. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio 2 razy wykorzystałam ten motyw w kartkach dla duchownych ;-)
    Jest idealny na takie okazje, u Ciebie jeszcze fantastycznie został podkreślony przez ten krzyż zrobiony z pasków na bazie :-) Piękna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa! 😊❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka, na taka okoliczność nie jest łatwo zrobić kartkę. Ty poradziłaś sobie wyśmienicie. Wymowny krzyż i ten delikatny bukiecik są idealnym połączeniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za komplement! Ściskam mocno! 😊

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się, jak podeszłaś do tematu :) u nas też były upały, nie dało się normalnie funkcjonować... na szczęście teraz jest chwila 'odpoczynku' i temperatura około 20 stopni... ale podobno od niedzieli ma być na nowo jak w Afryce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno 😊 U mnie też dzięki Bogu spadła dzisiaj temperatura. Oby utrzymała się jak najdłużej!

      Usuń
  6. Cudowna, prosta kartka. Idealna na prymicje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń