poniedzia艂ek, 21 sierpnia 2017

Gazetnik

Dzie艅 dobry! 馃槂 Mia艂am ostatnio tak膮 wen臋 i ch臋膰 stworzenia czego艣. Poszpera艂am w czasopismach nowych i starych, a偶 znalaz艂am instrukcj臋 zrobienia gazetnika ( z "Moje dekoracje" nr 3/2015). Jak zwykle, moja wersja znacznie odbiega od tej prezentowanej w pi艣mie. Ozdoba powsta艂a z czerwonego filcu. Posiada dwa r臋kawy na gazety i jedn膮 ma艂膮 kieszonk臋. Ca艂o艣膰 zszywana r臋cznie i klejona klejem termotopliwym. Dodatkowo u偶y艂am tasiemki samoprzylepnej i jutowego sznurka przymocowanego do patyk贸w do szasz艂yk贸w 馃槈
Czytaj膮c Wasze komentarze i przegl膮daj膮c ostatnie wpisy na Waszych blogach widz臋, 偶e jeszcze mi艂o sp臋dzacie wolny czas. Te z Was, kt贸re musia艂y ju偶 wr贸ci膰 do pracy, te偶 korzystaj膮 z ko艅ca wakacji. Szkoda tylko, 偶e pogoda coraz mniej dopisuje. Z drugiej strony, siedzimy znowu偶 wi臋cej w domu, wi臋c mo偶na te chwile przeznaczy膰 na rob贸tkowe zaleg艂o艣ci ( przynajmniej w moim przypadku, hehe!). 呕ycz臋 Wam du偶o s艂o艅ca w te ostatnie letnie dni i 偶egnam si臋 na razie. 馃槉
                                                                                                            Ann

 

 

19 komentarzy:

  1. bardzo fajny i pomys艂owy gazetnik, a ja bym doda艂a, 偶e jeszcze organizer i gazetnik w jednym! kolor i ozdoby 艣wietne i energetyczne!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W sumie organizer to te偶 jest, masz racj臋 Basiu 馃槈 Dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa i r贸wnie偶 Ci臋 serdecznie pozdrawiam!

      Usu艅
  2. 艢wietny! Oby wi臋cej taki tw贸rczych chwil :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  3. O, ciekawy pomys艂 i bardzo fajne wykonanie :) Warte zapami臋tania :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Janiu 馃槉 To prosta ozdoba, mo偶e uda Ci si臋 j膮 zrobi膰?

      Usu艅
  4. Ale 艣wietne rozwi膮zanie , zawsze mam problem z przechowywaniem gazet.
    Mi艂ego dnia

    OdpowiedzUsu艅
  5. Super gazetnik w pi臋knym kolorze.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢wietny pomys艂 :) Wygl膮da super i do tego jest praktyczny :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Fajnie wyszed艂, i bardzo cieszy oko:). Przy okazji bardzo mi mi艂o, 偶e do艂膮czy艂a艣 do mojej zabawy:).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, z kolorem to trafi艂am 馃槉 A co do zabawy, mo偶e tym razem mi si臋 poszcz臋艣ci?

      Usu艅