Tło

Tło

sobota, 4 lutego 2017

Czerwone kwiaty II

No i choinki pochowane, podobnie jak i inne świąteczne ozdoby. Teraz trzeba zrobić jakieś wiosenne albo uniwersalne, żeby stały cały rok. Podczas ferii namalowałam znowu obrazek na okno. Ot, tak do kompletu. Może któraś z Was widziała moje pierwsze czerwone kwiatki window color ? Dzisiejsze są troszkę większe - ponad 50 cm w pionie 😉

2016

 2017



Dalej. Ostatnio u Iwony znalazłam piękne serduszka z filcu. Tak mi się spodobały, że postanowiłam brzydko odgapić i sama takowe zrobić. Tutaj blog Iwony i wpis, którym się inspirowałam. Moje serduszko oczywiście jest mniej profesjonalne, ale też mi się podoba. Na zdjęciu na białym tle, jednak w rzeczywistości zawieszka wisi na brązowych drzwiach.
Miłego wieczoru!                                                                                   Ann
                                                                                                                            

28 komentarzy:

  1. świetne <3 pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko wyszło idealnie :) A na oknie masz prawdziwą wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z tą wiosną nasz rację - na parapecie mam jeszcze kilka sztucznych roślinek ☺

      Usuń
  3. Serduszko piękne :-))) U mnie na oknie kwitną storczyki to też się czuję wiosennie ,chociaż za oknem szaro -buro i ponuro ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pomyśl, że za niedługo będzie wiosna, słońce i zielono ☺ U mnie już na niektórych drzewach rosną bazie.

      Usuń
  4. Świetny ten rysunek na oknie, a serduszka Iwonki tez mnie zachwyciły. Twoje tez wyszło super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Serduszko prosto się robi i nawet szybko, a bardzo ładnie wygląda jako zawieszka :)

      Usuń
  5. Super wyszło też kiedyś miałam takie naklejki na okna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo ładnie się prezentują, szczególnie, gdy wiosną padają na nie promienie słońca 😊

      Usuń
  6. Śliczne kwiatki i pięknie się prezentują :DDD. Zawieszka też urocza :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne urocze i radosne kwiaty. Serduszko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że serduszko Ci się spodobało i też je zrobiłaś - jest piękne!
    I śliczne kwiatuszki! Ja jestem beztalencie do malowania - tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Może malowanie to nie Twoja działka, ale za to masz talent do haftu 😊

      Usuń
  9. piękne kwiaty i żywe kolory, od razu weselej na sercu:)a serduszko przesłodziutkie, tak jak i u Iwonki bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że zrobiło ci się przeze mnie weselej 😊

      Usuń
  10. Serduszko śliczne, a kwiatki przepiękne, ja czekam aż moje zakwitną na wiosnę, bo nie umiem tak ładnie malować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Dbaj o swoje kwiatki, może wiosna wcześniej zawita?

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję :) Teraz nawet na dworze pojawiają się pierwsze kwiaty, ale... ich chyba nigdy za wiele!

      Usuń