Tło

Tło

piątek, 27 stycznia 2017

Czerwone maki

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z moją pierwszą zakładką na zabawę u Magos. W lutym wytyczną są maki. Nie mam na razie kwiatowych dodatków czy papierów, więc trzeba było ruszyć głową ;) Powstał nowy rysunek, z tym, że strasznie drobny. No, ale jakoś udało się go pomalować akrylami. Ten wzorek i poprzednie (w tym nowy - motylek z bileciku) znajdziecie TU. Co sądzicie o zakładce? Na pierwszym zdjęciu jakaś smuga wyszła, drugie bardziej oddaje wygląd kwiatów. To tyle na dziś, lecę robić zawieszkę do pokoju. Miłego wieczoru!
                                                                                                                               Ann




32 komentarze:

  1. Ale piękna! Idziesz jak błyskawica, luty jeszcze nie nadszedł, a zakładka gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😄 Nie sądziłam, że kiedyś ktoś porówna mnie do błyskawicy, zwłaszcza, że jestem raczej powolna 😉

      Usuń
  2. Witaj
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawiony komentarz. Wpadam z rewizytą na kawkę :-) Pozwolę sobie zostać na dłużej i częściej do Ciebie zaglądać.
    Bardzo fajna Twoja zakładka , a maki pięknie narysowane i pokolorowane. Zdolne masz łapki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na kawkę, to i na ciastko 😉 Dziękuję za pochwałę, bardzo mi miło, że ze mną zostajesz! 😊

      Usuń
  3. Pięknie kontrastują maki z zielonym tłem :-) Wspaniała zakładka :-))) Ja to już popadam w makową manię dzięki makowemu stemplowi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Fajnie, że udał Ci się zakup 😄

      Usuń
  4. Uwielbiam i czerwień i maki - zakładka jest przepiękna. Serdecznie dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Też ostatnio bardzo polubiłam czerwony. Idę zaraz zobaczyć, co tam u Ciebie jeszcze ciekawego!

      Usuń
  5. Super wyszło i ślicznie dobrałaś kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna i iście letnia zakładka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Skoro letnia, to świetnie się nada do wakacyjnej lektury 📗

      Usuń
  7. Bardzo ładna zakładka. Ja ostatnio dużo czytam, muszę pomyśleć o zakładce dla siebie. Dzięki za inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Cieszę się, że Cię zainspirowałam.

      Usuń
  8. Zakładeczka śliczna!Gratuluję talentu!Dziękuję za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo 😊 Mam nadzieję jeszcze wpaść!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - ponoć to chwast, ale za to jaki piękny 😊

      Usuń
  10. Piękne maki, ślicznie się prezentują na ciemno zielonej zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Cóż, nie mogę zaprzeczyć, ten zielony jest super!

      Usuń
  11. Śliczna zakładka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń