Tło

Tło

czwartek, 19 stycznia 2017

Nowy styl i (spory) gobelin od Dimensions

Witajcie! Cieszę się, że ten rok w sferze blogowej zaczynam jako jedna z Was. W styczniu 2016 nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak scrapbooking i, że wokół jest tyle osób, które lubią robić to, co ja. Nawiązując do tego, dzisiaj prezentuję kartkę na zabawę na Rogatym. Jak Inka napisała: "Robimy w styczniu kartkę świąteczną w stylu Clean&Simple, czyli dosłownie tłumacząc: czystą i prostą, z niewielką ilością elementów, kolorów, stosując minimalizm, piękny w swej prostocie". Szczerze mówiąc, jakoś nigdy nie przepadałam za takim stylem, ale warto próbować nowych rzeczy. :) Co  niej myślicie? Wydaje mi się, że napis marnie wyszedł. No, cóż...



Jeszcze jedno. Zapisałam się znowu na zabawę u Teresy. Do końca 2017r. wyszywamy swoje hafciarskie zaległości. Moja rozmiarowo jest całkiem spora, więc nie wiem, czy dam radę ją skończyć w terminie. Jednak muszę się w końcu za to wziąć, bo gobelin według mnie piękny, a wcale nie taki trudny - półkrzyżyk i jeszcze nadrukowany wzór. Trzymajcie kciuki, bo marzy mi się zawiesić go w pokoju :) Miłego wieczoru!
                                                                                                               Ann




PS. Po skończeniu, gobelin będzie wyglądał tak: link do sklepu, gdzie kupiłam obraz .

22 komentarze:

  1. Pięknie wygląda ukośna kompozycja z brokatowymi gwiazdkami :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Podoba mi się określenie tego kompozycją 😊

      Usuń
  2. Ukośnik udany, napis troszkę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Dobrze, że tak szczerze piszesz. Muszę albo wyćwiczyć pismo, albo zdobyć jakieś porządne przydasie 😉

      Usuń
  3. Podobają mi się te ukośnie ułożone gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki :) bo gobelin zapowiada się pięknie! Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam! 😊

      Usuń
  5. Witam cię serdecznie w blogosferze :) Dziękuję za udział w moim candy i zakładkowie, ciekawa jestem, co wymyślisz :)
    Będę zaglądać do Ciebie, bardzo tu miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Mam nadzieję, że Cię nie rozczaruję.

      Usuń
    2. A gdzież tam, będzie pięknie!

      Usuń
  6. piękna karteczka :)

    witam w zabawie, życzę wytrwałości i osiągnięcia zamierzonych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdki się brokacą, to mnie już się podoba. Popracowałabym tylko nad napisami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za dokończenie gobelinu, bo piękny jest i wart pokazania go światu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dałaś radę! to nic, że mogłyby być napisy idealne - te są Twoje i to ma swój urok, na początku drogi w scrapkach żadna z nas nie ma od razu wszystkiego i musi radzić sobie z tym co ma :) Tobie to wyszło! Kartka na pewno zachowuje styl! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, bardzo dziękuję 😊 Sprawiłaś mi przyjemność, trzeba Ci ti przyznać 😉

      Usuń
  10. Piękna kartka:) Haft wygląda na śliczny, ciekawa jestem efektu:) Powodzenia w wyszywaniu:)

    OdpowiedzUsuń