Tło

Tło

czwartek, 20 października 2016

Cecylki i moje pierwsze wyzwanie: zaczynam scrapbooking!

Cześć wszystkim! Jak głosi tytuł wpisu, spróbuję swoich sił i wezmę udział w wyzwaniu. Z tego,co się dowiedziałam, trafiłam na trudny temat, ale wyjątkowo miałam pomysł. Zadanie polegało na stworzeniu kartki scrapbookowej, na której miała się znaleźć jakaś część ciała i cytat również z nią związany. Ponieważ 22 listopada są Cecylki ( czyli świętej Cecylii, patronki muzyki), wymyśliłam, że na swojej pracy umieszczę usta i ucho, które symbolizują głos, śpiew. Wybaczcie mi, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować scrapbookingu, więc liczę na rady i opinie z Waszej strony. Tyle gadania.






Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie 7 u p. Ewy . A poniżej i z boku strony banerek:


 Wiem, że  dosyć wcześnie się za to zabrałam, ale jeśli coś byłoby nie tak, mam jeszcze czas to poprawić. Do następnego posta! :)
                                                                                            Ann

8 komentarzy: