Tło

Tło

piątek, 16 września 2016

Kocham marzyć!

Witajcie! No i stało się. Spotykamy się teraz w nowym roku szkolnym. Krótki post, bo niestety nie mam teraz za dużo czasu na przygotowanie postów. Ale nie o szkole będę dzisiaj mówić. Każdy z nas ma czasem (bądź zawsze) dość nauki ;)
Ostatnio, bo 8 września obchodziliśmy Dzień Marzyciela. Ja właśnie chcę, byście nigdy nie zapominali o swoich marzenia. Bo MARZENIA są PIĘKNE i WAŻNE! Marzenia to plany, nadzieje, ale i też wyobraźnia, zabawa, ucieczka w nasz własny świat, w którym jesteśmy szczęśliwi. Dlatego od czasu do czasu warto "odpłynąć" (byle nie w szkole - nie polecam). Zostawiam Was dzisiaj z moimi zdjęciami i hasłem, które też ma poniekąd związek ze spełnianiem marzeń. Pamiętajcie o tym...!
Ann                          



YOLO
You Live Only Once




10 komentarzy:

  1. Marzenia są bardzo ważne w życiu człowieka ^^ Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Ja także dziękuję!

      Usuń
  2. This is a great sentiment :-)
    xoxo
    http://gingersnaphattie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, dreaming is a special, but wonderful hobby :)

      Usuń
  3. Racja, warto czasem odpłynąć, by nie zwariować na tym świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, marzenia są naprawdę ważne w naszym życiu. Motywują nas do działania i potrafią być odskocznią od codziennych smutków ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Marzenia są wspaniałym tematem do refleksji. Bloga na pewno jest odwiedzę!☺

      Usuń
  5. Zakochalam sie w tej drugiej fotce ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zachody słońca są wspaniałym tematem na zdjęcia 😊

      Usuń