Tło

Tło

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Welcome holidays!

Nareszcie mamy wakacje! Chyba nie ma osoby, której by to nie cieszyło. Rok szkolny 2015/2016 już za nami, świadectwa rozdane, a od dzisiaj błogi czas nicnierobienia! :D Jak zapewne wielu z Was, ja też wyjeżdżam, więc może przez dłuższy okres postów nie być. Za to dziś nie próżnowałam i odświeżyłam troszkę wygląd bloga. Na szczęście, zmiany przeze mnie wprowadzane są coraz to mniejsze, więc "By Ann" raczej pozostanie taki na dłużej i, mam nadzieję, więcej osób bez problemu rozpozna mojego bloga.
Na koniec kilka zdjęć, pierwszych tego lata. Co o nich sądzicie? Te z kotkiem jest oczywiście przerobione, ale bardzo podoba mi się ten efekt. W komentarzach możecie się ze mną ;) podzielić, gdzie Wy wyruszacie w te wakacje. Osobiście uwielbiam podróże, więc chętnie poznam nowe miejsca. Przyjemnych wyjazdów, dużo przygód, ciepłego lata i do zobaczenia w następnym poście!

                                                                                                                    Ann

PS. Zdjęcia kwiatu są aż dwa, bo nie potrafię się zdecydować, które lepsze. Może pomożecie? :)








4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Ja wyjeżdżam na 10 dni do Warszawy oraz do Kołobrzegu, w tym roku postawiliśmy na piękną Polskę ! A ty gdzie wyjeżdżasz ? Masz super bloga :) Oby tak dalej :*
    MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Ja jadę na 11 dni do Olsztyna na Mazury. Też w tym roku Ojczyzna ;) Może wspólna obserwacja?

      Usuń
  2. Świetna notka! Zdjęcia również świetnej jakości,następnym razem zrób je większe,bo są mega :)
    Pozdrawiam i obserwuję !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, bardzo mi miło. Dzięki za radę no i za obserwację :D

      Usuń